Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2015

Μεγαλώνει η ανισότητα μετά την κρίση

Κυπριακή Οικονομία Μεγαλώνει η ανισότητα μετά την κρίση

Stockwatch.com.cy 28-1-2015


Μεγαλώνει η ανισότητα μετά την κρίση όπως διαφαίνεται από μελέτη του υπουργείου οικονομικών. 

Όπως αναφέρεται στην μελέτη, η συρρίκνωση της οικονομίας επέφερε ανακατανομή του εισοδήματος με δυσμενείς επιπτώσεις στην οικονομία. 

Αναφέρεται ότι οι δείκτες κατανομής εισοδήματος αντικατοπτρίζουν την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον. 

«Οι οικονομικές κρίσεις που οδηγούν σε δυσμενείς οικονομικές περιπτώσεις μπορεί να επεκταθούν σε αναδιανομή του εισοδήματος», σημειώνεται. 

Η μελέτη παραθέτει στοιχεία που δείχνουν ανακατανομή εισοδήματος ύψους 19% του εισοδήματος από το εισοδηματικά χαμηλότερο 10% του πληθυσμού προς το ψηλότερο 10%. 

Ο δείκτης Gini, που θεωρείται μια από τις πιο αξιόπιστες μετρήσεις της ανισότητας, αυξήθηκε τα τελευταία χρόνια στο 32,4% από 31%, δείχνοντας αύξηση της ανισότητας. 

Η άνιση κατανομή του εισοδήματος σχετίζεται με την αύξηση της ανεργίας και της φτώχειας. 

Η εισοδηματική ανισότητα μπορεί να καταπολεμηθεί, αναφέρει το υπουργείο, μέσω μέτρων πολιτικής όπως η ενθάρρυνση της οικονομικής δραστηριότητας για μεταφορά ιδιωτικών και δημοσίων κεφαλαίων σε επενδυτικές δαπάνες, όχι στις δαπάνες μισθοδοσίας. 

Το κράτος θα μπορούσε να διοχετεύσει μέρος των δαπανών του στην εκπαίδευση και την υγεία, στην αποτελεσματική εφαρμογή του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος και τη διατήρηση μιας συνεκτικής και χωρίς αποκλεισμούς κοινωνίας. 

Τονίζεται ότι η οικονομική πολιτική πρέπει να διατηρεί ισχυρά δημόσια 
οικονομικά για τη διασφάλιση της εσωτερικής μακροοικονομικής σταθερότητας, περισσότερο φιλικής προς την ανάπτυξη για την αύξηση της δημιουργίας θέσεων εργασίας. 

«Αυτές οι πολιτικές πρέπει να συνδυάζουν αποτελεσματική κοινωνική συνοχή με τη δημοσιονομική εξυγίανση για να έχουν θετικό αντίκτυπο στη μακροπρόθεσμη διατηρησιμότητα των δημόσιων οικονομικών και τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής», αναφέρεται. 

Οι αποδοτικές πολιτικές κοινωνικής συνοχής πρέπει να είναι πιο 
στοχευμένες λόγω της διεύρυνσης της ανισότητας του εισοδήματος, καταλήγει η μελέτη. 

Της Γεωργίας Χαννή

Τρίωρη στάση εργασίας σήμερα των εργαζομένων στο λιμάνι Λάρνακας

Σύνεση και όχι απεργία, ζητά ο υπ. Συγκοινωνιών

Τρίωρη στάση εργασίας σήμερα των εργαζομένων στο λιμάνι Λάρνακας

- See more at: http://www.philenews.com/el-gr/oikonomia-kypros/146/239406/triori-stasi-ergasias-simera-ton-ergazomenon-sto-limani-larnakas#sthash.8Iip3wNp.dpuf

Λάρνακα: Την έντονη διαμαρτυρία τους για τις συνεχείς παρατάσεις που δίνονται στην Κοινοπραξία «Ζήνων» για την υπογραφή της επίσημης συμφωνίας, με στόχο την έναρξη των έργων για ενιαία ανάπτυξη του λιμανιού και της μαρίνας της Λάρνακας, εξέφρασαν σήμερα οι εργαζόμενοι στο λιμάνι, οι οποίοι κατήλθαν σε τρίωρη στάση εργασίας από τις 9 το πρωί μέχρι τις 12 το μεσημέρι.

Στη στάση εργασίας συμπαραστάθηκαν τα μέλη του Συνδέσμου Αδειούχων Αχθοφόρων Λάρνακας και οι λιμενεργάτες.

Σε δηλώσεις του ο Δημήτρης Πάτσαλος, πρόεδρος της Συντεχνίας Υπαλλήλων της Αρχής Λιμένων ΣΥΑΛΚ – ΠΟΑΣ, ανέφερε ότι «η κινητοποίηση των υπαλλήλων, με τη συμπαράσταση των υπαλλήλων αχθοφόρων της Λάρνακας γίνεται για να σταλεί ένα μήνυμα προς την κυβέρνηση ότι πρέπει να τερματιστεί αυτή η ατέρμονη κατάσταση των διαδοχικών παρατάσεων που δίνεται στην Κοινοπραξία «Ζήνων» για να εξεύρει τα χρήματα και να προχωρήσει με ένα έργο το οποίο όφειλε να ξεκινήσει πριν πολλά χρόνια».

Πρόσθεσε ότι «η συνεχής διατήρηση του θέματος σ’ αυτή τη κατάσταση εμποδίζει το λιμάνι να λειτουργήσει προς όφελος της οικονομίας. Το λιμάνι διαθέτει τη δυνατότητα να προσφέρει εξαιρετικά καλές προοπτικές εξεύρεσης εργασίας για άτομα που σήμερα ψάχνουν να βρουν δουλειά και να βοηθήσει την οικονομία να ορθοποδήσει».

Ο κ. Πάτσαλος χαιρέτισε τη δήλωση του υπουργού Συγκοινωνιών ότι σε περίπτωση που δεν προχωρήσει το θέμα της ενιαίας ανάπτυξης λιμανιού και μαρίνας στη Λάρνακα με την Κοινοπραξία «Ζήνων» το λιμάνι θα επιστρέψει στην Αρχή Λιμένων, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι αυτό «είναι προς την ορθή κατεύθυνση. Εάν το έργο κοινής ανάπτυξης του λιμανιού και της μαρίνας δεν προχωρήσει, τότε η μαρίνα θα πρέπει να ξεχωρίσει και να προσπαθήσουν να βρουν τους απαιτούμενους πόρους για να γίνουν οι αναπτύξεις που θα βοηθήσουν το λιμάνι της Λάρνακας».

Από την πλευρά του, ο Αντώνης Νεοφύτου Γενικός Γραμματέας της ΣΗΔΗΚΕΚ – ΠΕΟ είπε πως «οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για μια διαδικασία η οποία δεν έχει τέλος. Ενώ για δέκα χρόνια η κυβέρνηση διαπραγματευόταν για το θέμα της ανάπτυξης του λιμενικού και χερσαίου χώρου και κατέληξε σε μια συμφωνία το 2012, εντούτοις δίνονται συνεχείς παρατάσεις στη Κοινοπραξία γιατί αδυνατεί να εξεύρει χρηματοδότηση για να υλοποιήσει αυτό το έργο».

Εμείς, συνέχισε, «θεωρούμε ότι αυτές οι συνεχείς παρατάσεις δεν σημαίνουν τίποτε άλλο από το να βρεθεί τρόπος από την πίσω πόρτα ώστε να δώσουν δικαιώματα που ανήκουν στο δημόσιο και την Αρχή Λιμένων, σε ιδιώτες. Θεωρούμε ότι αυτό πρέπει να σταματήσει, η  ανάπτυξη του λιμανιού να ανατεθεί στην Αρχή Λιμένων και η αξιοποίηση του χώρου στο δημόσιο». Ανέφερε ακόμα ότι «δεν θεωρούμε ότι υπάρχουν περιθώρια πλέον για την υλοποίηση από την Κοινοπραξία του έργου όπως έχει συμφωνηθεί με την κυβέρνηση».

Εξάλλου ο Αντρέας Αντωνίου, Γενικός Γραμματέας της ΔΕΕ-ΚΔΟΚΩ-ΔΕΟΚ, ανέφερε ότι οι εργαζόμενοι κατήλθαν σε τρίωρη στάση εργασίας «για να διαμαρτυρηθούν και να δώσουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς την κυβέρνηση ότι δεν πρόκειται να αποδεχθούμε εύκολα ξεπούλημα του λιμανιού της Λάρνακας. Το λιμάνι με τις συνεχείς παρατάσεις που δίνονται έχει περιέλθει σε μια κατάσταση ομηρίας με αποτέλεσμα ένα λιμάνι με τεράστιες προοπτικές να μην μπορεί να προχωρήσει και να μην μπορεί να αναπτυχθεί όπως πρέπει να αναπτυχθεί».

Πρόσθεσε πως «υπάρχουν εταιρείες που ενδιαφέρονται να εγκατασταθούν και να δώσουν νέα πνοή και στην πόλη της Λάρνακας αλλά και στην ανεργία που μαστίζει τον τόπο μας. Επαναλαμβάνουμε την πάγια θέση μας ότι είμαστε ενάντια σε κάθε είδους ιδιωτικοποιήσεις ειδικότερα σε Ημικρατικούς οργανισμούς που είναι ουσιώδεις υπηρεσίες».

Κληθείς να σχολιάσει τη δήλωση του υπουργού Συγκοινωνιών ότι εάν η Κοινοπραξία «Ζήνων» δεν εξεύρει χρηματοδότες μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου οπότε λήγει η νέα παράταση που δόθηκε, το λιμάνι θα επιστρέψει στην Αρχή Λιμένων, ο κ. Αντωνίου είπε πως «εδώ και δύο χρόνια ακούμε το ίδιο πράγμα, ότι θα δοθεί παράταση για να εξευρεθούν πόροι και να γίνουν επενδύσεις αλλά δεν γίνεται τίποτε. Ο κόμπος έφτασε στο χτένι γι’ αυτό σήμερα διαμαρτυρόμαστε».

Ο Σταύρος Χαϊλής, Γραμματέας του Συνδέσμου Αδειούχων Αχθοφόρων Λάρνακας, ανέφερε ότι «οι αχθοφόροι έχουν χάσει χιλιάδες ευρώ και η κυβέρνηση εκατομμύρια από τον καιρό που υπάρχει αυτή η κατάσταση στο λιμάνι της Λάρνακας. Θα δοθεί το λιμάνι στον επενδυτή δεν θα δοθεί στον επενδυτή με αποτέλεσμα το θέμα να καταντήσει μια κοροϊδία».

Πρόσθεσε πως «συνεχώς διώχνονται εταιρείες οι οποίες θέλουν να εργαστούν στο λιμάνι της Λάρνακας, λέγοντας τους ότι το λιμάνι θα δοθεί στον επενδυτή. Φτάνει πια». Υπάρχει εταιρεία ζαχάρεως η οποία ελπίζουμε να έρθει και να επενδύσει στη Λάρνακα, ανοίγοντας αρκετές θέσεις για τους άνεργους νέους της πόλης, είπε και πρόσθεσε “Ελπίζουμε να μην φύγει και αυτή η εταιρεία λόγω επενδυτή».

Εξάλλου ο Παντελής Σταύρου, Γενικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας Μεταφορών της ΣΕΚ, η οποία εκπροσωπεί τους Λιμενεργάτες και τους υπαλλήλους της Αρχής Λιμένων, ανέφερε ότι «οι πάντες στο λιμάνι της Λάρνακας κατέρχονται σε τρίωρη στάση εργασίας για να στείλουν ένα και μοναδικό μήνυμα: ότι δηλαδή πρέπει επιτέλους το θέμα με το στρατηγικό επενδυτή να ξεκαθαρίσει γιατί έχει μετεξελιχθεί δυστυχώς σε κοροϊδία και εμπαιγμό για τους εργαζόμενους».

Είναι αδιανόητο, συνέχισε, «από το 2012 που έχει ανατεθεί επισήμως στην Κοινοπραξία «Ζήνων» να αναπλάσει το λιμάνι της Λάρνακας, και δυστυχώς μέχρι σήμερα τίποτε δεν έχει γίνει. Από τότε μεσολάβησε η οικονομική κρίση που έχει στρέψει τα πράγματα προς τα πίσω αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία ούτε για το Δ. Σ. της Αρχής Λιμένων, ούτε για την κυβέρνηση, ούτε για κανένα για να γίνεται αυτή η κωλυσιεργία και να δίνεται παράταση πάνω στη παράταση».

Σημείωσε ακόμα ότι «οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Λάρνακας ζουν μια κοροϊδία η οποία θα πρέπει κάποια στιγμή να ξεκαθαρίσει. Θέλω να διαβεβαιώσω τους εργαζόμενους ότι η Ομοσπονδία Μεταφορών της ΣΕΚ και η ΣΕΚ γενικότερα θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας του κόσμου, τα εργατικά τους δικαιώματα, οι συλλογικές συμβάσεις και τα εργασιακά τους θέσμια όπως λειτουργούσαν για δεκαετίες εδώ στο λιμάνι της Λάρνακας».

Το λιμάνι κατά τη διάρκεια της τρίωρης στάσης εργασίας λειτούργησε με προσωπικό ασφαλείας ενώ τους απεργούς επισκέφθηκε ο βουλευτής Αμμοχώστου της ΕΔΕΚ, Γιώργος Βαρνάβα.

Υπ. Συγκοινωνιών: Σύνεση και όχι απεργία

Από την πλευρά του ο υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων, Μάριος Δημητριάδης, δηλώνει πως «οποιεσδήποτε ανησυχίες των εργαζομένων έχουν απαντηθεί επανειλημμένα. Οποιαδήποτε θέματα έχουν, δεν λύνονται με απεργίες άλλα λύνονται με συζήτηση και σύνεση».

Ερωτηθείς ο Μάριος Δημητριάδης αν θα υπάρξει κάποια συνάντηση για συζήτηση των θεμάτων, είπε ότι έχει ήδη γίνει συνάντηση με τους εργαζόμενους και έχει ήδη συζητηθεί το θέμα.

«Αν έχουν οποιοδήποτε νέο θέμα να θέσουν, ευχαρίστως να τους δω», κατέληξε.

Πηγή: philenews / ΚΥΠΕ


- See more at: http://www.philenews.com/el-gr/oikonomia-kypros/146/239406/triori-stasi-ergasias-simera-ton-ergazomenon-sto-limani-larnakas#sthash.8Iip3wNp.dpuf

www.nomisma.com.cy

28 Ιανουαρίου 2015, ώρα 08:45
Σε τρίωρη στάση εργασίας από τις 9 το πρωί μέχρι τις 12 το μεσημέρι, κατέρχονται σήμερα οι εργαζόμενοι  της Αρχής Λιμένων στο λιμάνι της Λάρνακας, διαμαρτυρόμενοι για τη νέα παράταση που δόθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο στην Κοινοπραξία «Ζήνων» για την υπογραφή της επίσημης συμφωνίας και για την έναρξη των κατασκευαστικών έργων ενιαίας ανάπτυξης του λιμανιού και της μαρίνας της πόλης.

Σε τρίωρη στάση εργασίας, εις ένδειξη συμπαράστασης προς τους υπαλλήλους της Αρχής Λιμένων Κύπρου στο λιμάνι της Λάρνακας, θα κατέλθουν επίσης τα μέλη του Συνδέσμου Αδειούχων Αχθοφόρων Λάρνακας

Η απόφαση για την τρίωρη στάση εργασίας λήφθηκε κατά τη διάρκεια Γενικής Συνέλευσης των έξι Συντεχνιών των εργαζομένων στο λιμάνι της Λάρνακας, δηλαδή ΣΗΔΗΚΕΚ – ΠΕΟ, ΣΥΑΛΚ, ΠΑΣΥΔΥ, ΟΜΕΠΕΓΙΕ ΣΕΚ, ΔΕΟΚ και ΣΥΠΑΛΚ.

Η Γενική Συνέλευση των εργαζομένων πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή και όπως ανέφερε ο Γλαύκος Κωνσταντίνου, Γραμματέας της Κλαδικής Επιτροπής της ΣΗΔΗΚΕΚ- ΠΕΟ, στις 16 Φεβρουαρίου, δηλαδή μία μέρα μετά την προθεσμία που δόθηκε στη Κοινοπραξία «Ζήνων» θα πραγματοποιηθεί στις 07.30 το πρωί νέα Γενική Συνέλευση των εργαζομένων στο λιμάνι της Λάρνακας «προκειμένου να ληφθούν οι ανάλογες αποφάσεις αναλόγως δηλαδή με τις εξελίξεις που θα υπάρξουν στις 15 Φεβρουαρίου».


Μονιμοποίηση 2.500 εκτάκτων ζητά η ΠΑΣΥΔΥ

Επαναφέρει και το δικαίωμα για σύνταξη και εφάπαξ από το κράτος

Μονιμοποίηση 2.500 εκτάκτων ζητά η ΠΑΣΥΔΥ

- See more at: http://www.philenews.com/el-gr/oikonomia-kypros/146/239389/monimopoiisi-2500-ektakton-zita-i-pasydy#sthash.D05UNdkl.dpuf

Λευκωσία: Θέμα μονιμοποίησης μεγάλου αριθμού υπαλλήλων στο δημόσιο, των αορίστου χρόνου εργασίας και των εκτάκτων οι οποίοι υπηρετούν έναντι κενών θέσεων στην κρατική μηχανή, εγείρει η ΠΑΣΥΔΥ στην κυβέρνηση.

Πληροφορίες του «Φ» αναφέρουν ότι αυτή η κατηγορία των εργαζομένων αριθμεί περίπου 2.500 υπαλλήλους, με την πλειοψηφία να στελεχώνει τα νοσηλευτήρια (κυρίως νοσοκόμοι). Υπάρχουν όμως, και σε άλλες υπηρεσίες, κυρίως γραμματειακό προσωπικό. 

Την απόφαση για μονιμοποίηση των εκτάκτων και των αορίστου χρόνου εργασίας υπαλλήλων, έλαβε η Κεντρική Γραμματεία της δημοσιοϋπαλληλικής Οργάνωσης και την επικύρωσε το Γενικό Συμβούλιο, σε χθεσινή συνεδρία του.

Συνάμα, η ΠΑΣΥΔΥ θέτει και ένα δεύτερο ουσιαστικό αίτημα προς την κυβέρνηση, που σχετίζεται με τα συνταξιοδοτικά δικαιώματα των εργαζομένων. Η Οργάνωση εγείρει θέμα επαναφοράς του δικαιώματος για επαγγελματική σύνταξη και εφάπαξ από το κράτος, για όσους εργαζόμενους κρίνεται ότι δικαιούνται να απολαμβάνουν αυτό το ωφέλημα. 

Προς ενίσχυση της επιχειρηματολογίας τους, στελέχη της ΠΑΣΥΔΥ υποδείκνυαν ότι το ωρομίσθιο κυβερνητικό προσωπικό εξακολουθεί να επωφελείται του κατοχυρωμένου ταμείου προνοίας (δηλαδή κατοχυρώνεται η απώλεια της αγοραστικής δύναμής του).

Πληροφορίες του «Φ» αναφέρουν ότι εντός των προσεχών ημερών, ο Γενικός Γραμματέας της ΠΑΣΥΔΥ, Γλαύκος Χατζηπέτρου, θα αποστείλει επιστολή στον πρόεδρο της Μικτής Επιτροπής Προσωπικού, και γενικό διευθυντή του Υπουργείου Οικονομικών, Χρίστο Πατσαλίδη, στον οποίο θα θέτει τα δύο αιτήματα ζητώντας την έναρξη διαβούλευσης το ταχύτερο δυνατό.

Πάντως, η ικανοποίηση των δύο αιτημάτων από την κυβέρνηση, σε αυτές τις συνθήκες, κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση θα είναι για την ΠΑΣΥΔΥ. Και αυτό διότι η ικανοποίησή τους συνεπάγεται με μεγάλο οικονομικό κόστος και η κυβέρνηση σε καμία περίπτωση δεν επιθυμεί διόγκωση του μισθολογίου. 

Γράφει: Αντωνία Λαμπράκη

- See more at: http://www.philenews.com/el-gr/oikonomia-kypros/146/239389/monimopoiisi-2500-ektakton-zita-i-pasydy#sthash.D05UNdkl.dpuf

Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2015

ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών στο λιμάνι Λεμεσού εντός του 2015

23 Ιανουαρίου 2015, ώρα 11:45
Σε πορεία προς την ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών, μέχρι το τέλος του χρόνου, βρίσκεται το λιμάνι Λεμεσού.

Www.nomisma.com.cy

Σε δηλώσεις του κατά τη διάρκεια περιοδείας του στη Λεμεσό, ο Υπουργός Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης ανέφερε ότι «όσον αφορά την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών στο λιμάνι Λεμεσού έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία. Όλη η ομάδα των συμβούλων μας είναι εκεί και είναι εξαιρετικοί, είναι η Rothschild, είναι ένας σημαντικός οίκος με σημαντική εμπειρία σε παρόμοια έργα. Και αυτό είναι σημαντικό διότι έχουν τις εμπειρίες που απόκτησαν από άλλες χώρες”.

Στρατηγικός επενδυτής

Στόχος, όπως είπε ο Υπουργός Συγκοινωνιών, είναι να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου. «Το σημαντικό σε ό,τι αφορά τη διαδικασία των λιμανιών είναι ότι δεν μιλάμε για μια πώληση ενός στοιχείου ενεργητικού της κυβέρνησης, μιλούμε όμως για την ανάθεση εργασιών σε ένα στρατηγικό επενδύτη και ο στόχος μας μέσω αυτής της διαδικασίας είναι να αυξήσουμε σημαντικά τον οικονομικό κύκλο του λιμανιού. Δηλαδή, να φέρουμε πολύ περισσότερη εργασία και με αυτό τον τρόπο να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας. Εξάλλου, αυτό είναι και ο στόχος της διεργασίας να δημιουργηθεί η λεγόμενη επιπρόσθετη αξία για την οικονομία μας», ανέφερε.

«Αυτή τη στιγμή έχει κάποιο προσχέδιο, για το ποιες υπηρεσίες θα ιδιωτικοποιηθούν, δεν έχει παρθεί όμως η τελική απόφαση. Ούτε όσον αφορά τις ακριβείς υπηρεσίες οι οποίες θα δοθούν στον ιδιώτη ούτε όσον αφορά τους ακριβείς χώρους που θα δοθούν στον ιδιώτη. Όμως, εργαζόμαστε σε αυτό το πλάνο μαζί με τους συμβούλους μας και πιστεύω ότι σύντομα θα είμαστε σε θέση να το ανακοινώσουμε”, πρόσθεσε.

Όσον αφορά τα θέματα ασφάλειας, ο Υπουργός Συγκοινωνιών ανέφερε ότι δεν τίθεται θέμα ανησυχίας γιατί υπεύθυνο για την ασφάλεια είναι το κράτος. «Δεν είναι θέμα να δοθεί στον ιδιώτη, δεν είναι αστυνομία ο ιδιώτης, ώστε να έχει να κάνει με αυτά τα θέματα», είπε ο Υπουργός.


δίωρη στάση εργασίας από τις 8 μέχρι τις 10 νοσηλευτών πρώτων βοηθειών στα νοσοκομεία λευκωσίας-λεμεσού

Alitheia

Σε δίωρη στάση εργασίας από τις 8 μέχρι τις 10 το πρωί κατήλθε το πρωί νοσηλευτικό προσωπικό των Τμημάτων Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών των νοσοκομείων Λευκωσίας και Λεμεσού.
Πρόκειται για το πρώτο μέτρο αντίδρασης στη μη επίλυση του προβλήματος της έλλειψης κλινών στα δύο νοσηλευτήρια.
Οι νοσηλευτές αναφέρουν ότι η έλλειψη κλινών και η παρατεταμένη παραμονή ασθενών στα τμήματα Πρώτων Βοηθειών αποτελεί διαχρονικό πρόβλημα, το οποίο τον τελευταίο καιρό έχει επιδεινωθεί.


- See more at: http://alfanews.com.cy/oikonomia/item/11045-%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%AF%CF%89%CF%81%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AE%CE%BB%CE%B8%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%89%CE%AF-%CE%BD%CE%BF%CF%83%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BA%CF%8C.html#sthash.0O34EMDD.dpuf